salam....


semalam pergi tgok ali kt madid...on the way tu ade tempat2 abah selalu hntar dodol.....
antaranye RNR Sg. Perak (U).....
dah smpai kedai tu....pergi la susun dodol kat tempat dy...
susun punye susun....
tetibe............
"aaa,kopi ais satu......"
pastu diam....
xde spe yg dgr,semua diam,pekerja tu x pasaan...
kalau x mesti pekerja tu jerit kt kwn dy kt dapur suruh buat air.......
sah..sah..mamat nih ingt aku pekerja kat situ.....
eeeeee,geramnye.....x pandang langsung mamat tuh.....
attire aku x dek la mcm pekerja....
ye ker..?
ni mlz nih.....
pastu mamat tu pgi la kt kaunter sebenar mintak kopi ais dy.......
betol la mamat tuh......

*******************************

teringat zamn dlu ...time darjah2 la...
dekat langkawi.....
waktu tu attire zmn skolah rendah~~`
tudung pendek hitam,t-shirt.seluar......
tgh2 dok rilek kt timbunan beg2 bagasi...sementara tunggu spe2 ntah shopping...
tetibe....
"dik,beg ini harga berapa"..........
suda~~~~..
aku geleng kepala terus pergi.....kuang2222.......
muka penjual ke ak nih...ceh.......
aku rasa dy tgok attire kot...
~budak ni pakaian camni,dy kot pekerja....~...andaian aku la......haha

sejak tu...aku tukar la attire..nmpak sikit lain dari lain supaya bbuka di kata penjual.....
heh.......

**********************************************************************

cite lain.....
dah addict baca novel dalam penulisan2u........
preview novel2 yg bez pn bleh gk...........
habes la........mataku makin silau.......^^....
gerammmm...novel ad+iz tu x habes lg dlm penulisan2u....
kena beli novel dy.....
tp,,
yg kat bilik tu berapa byk x habes baca lg....huahua....
watever....~

ok....

salam.....