salam...~


aku nak bgitau jek...tadi aku lulus~....ujian komputer utk dpt lesen L....
cemerlang kot....~46...ok la tu kn....haha
tapi ade cerita la sket td....

aku gune ejen,means ejen tu akan ambil aku...
so,aku kena pergi la satu tempat nih...brader tu tunggu aku...
dekat jek...jln kaki suda~...
tadi hujann~...pastu berpayung lah aku pagi2 tu...haha...x biase weh...malu2..
terpikir gak...sekali ade org ragut...dah la aku pakai sling beg...bahaye22...
so..aku make sure henset dan duet paling besar berade dlm poket seluar...haha...
klu nk kne ragut pn..peragut tu dpt duit sikit jek...haha

************************

brader yg bawak aku nih kena la plak ambil org lain...nak naik sekali la nihh....
alamak....dah la aku nih mabuk darat~....naik la kereta mane2 pown,,,kompem pening,apsal ntah..
...kalau aku...
naik jek kereta...
1)pening
2)nak muntah
3)mengantok
4)akhirnya..tido~...^_~

tapi...takkan nak tidur kot...
mcm boss pulak...haha...
so,aku dgn berat kepala nye menahan rase nak muntah thp ape ..xtau..

***********************

ni kisah aku ngn farhanah(kawan baik) kat dalam kereta tu la....
ade la sorang girl nih....name samaran nye Lolita...haha...
(suke hati jek)
dia pun dgn ramahnye cerita lah...
dia kali ke4 ambil ujian komputer tuh...
dia kata..."susah beb..."~~
aku ngn farhanah ni....
"ye ker....takotnyer"
habiss laa.....

***************************
sampai tempat tu...
alamak..
aku dah la pening giler nih...
klu ade katil nih dah lame aku baring...sofa pun takde...alahai....
so..dah .mcm org sakit,aku pergi la mengadap komputer tu....
malas nye nak jawab.....=(
aku jawab lebih kurang 35 minit la....mase itu berharge~...recheck la koje nye...

ok then dpt resultnye...
ak=46/50
farhanah=47/50
bravo!!bravo!!....

si Lolita nih plakk......
failed..gagal...Lolita=40/50
aikkkk......
apakah..???
soalan nye susah kahh??
kami yg terhebat kahh??
????

waa....aku pening....cane Lolita boleh gagal nihhh....
sembang2 lahh...
pastu Lolita decide dia nak try lagi...tak lama lps tu la...
so..
so..
so..
aku dan farhanah lah yg menjadi tutornye...
hahhaha....
"jom .!!!"
"biar kami mengajar kau,Lolita..."
kitorg buat la soal jawab...kuiz...penerangan...kata2 semangat dengan Lolita...

aku dgn farhanah plak yg dupp..dap..dup..dapp...
lama jugak dia buat test komputer tu...
aku harap dia lulus la.....
lps 37minit dia keluar dari bilik tu~...
aku dah rse mcm tgh tunggu keputusan ujian doktor lak.....hahaha

perghh....betapa eratnye persahabatan yg baru kenal x sampai 1 hari...
hahahhaha....

tengok2......
fail againn....38/50....
gimana sihhh...
so..
so..
so..
aku dgn farhanah meneruskan lagi sesi pembakaran semangat untuk Lolita.....
banyak jugak nasihat kitorg bagi dia..huhu
akhirnya Lolita kata dia nak ambil ujian komputer untuk kali ke6 lps raya cina...
Lolita...Lolita....
kitorg bertukar2 nmber fon..facebook...
best la...
kawan baru...ramah plak tuu


biar diri ini membuat pergulungan,,,,,hehe

++aku mewakili diriku dan farhanah...++
nak bagi nasihat....
sesape yg dah berape banyak kali test komp. tuu....

>>mungkin ade yg bace entri ni serupe Lolita..xpe..dun worry..boleh pnye lah..!
>>habeskan buat 500 soklan dlm buku tu...pastikan habiss...
>>berdoa lah nescaya akan Allah perkenankan doa kiter...^^surah ke40,ayat 60..
>>fahami..hayati...feel2 bila baca tu...hehe
>>tolong kawan....nnt Allah tolong kiter...

p/s...Lolita...klu Lolita terjumpe entri ni,jgn la kecik hati...ak suke kwn dgn Lolita...ak berdoa agar Lolita lulus untuk ujian seterusnye...keep in touch..


ok....
wasalam...