Salam.....!!!.......now : 11.55 malam


Serius gila memang besok turn aku pulak yang kena mula belajar...HAHA
Serius gila memang 6 bulan penoh aku honeymoon kat rumah..Setengah tahun wey!...
Memang honeymoon first class laa nak cakap....Mewah~~~.....jeles enggak..?....HAHA

*Padahal ramai je yang tengah cuti lagi panjanggg dari aku....*..HAHA

Serius aku cakap aku tengah semangat nehh...

Tak caya ??

Aku sanggup pergi mintak kat akak receptionist yang aku nak seterika malam2 hari...aku nak iron tudung untuk besokk....HAHA.......*ek elle , iron je pown*....hee

Okey fine,,,itu tak cukup nak buktikan aku tengah semangat kan......

Aku up lagi...

Aku tak nervous...Kalau aku nervous maknanya aku tengah takut...Kalau aku takut aku rasa nak muntah,pening,tak semangat,dll.....HOH..

So, 'BUAT MASA SEKARANG' aku takde lagi laa symptom2 nak muntah,dll......

Kiranya aku semangat laaa nie...??

HAHA.....Layan~~~~

Sebab kan,aku rasa unfair laa kawan2 aku semua dah start belajar,semua dah lalui orentasi bla bla......so,sekarang ni turn aku laa pulak.....Euwww~~..Hee


So......

Ya Allah...
Kau telah lorongkan aku ke jalan ini
Maka Ya Allah
Kau kurniakanlah aku kekuatan iman dalam mengharungi segala ujian dariMu...
Jadikanlah aku anak yang solehah,muslimah sejati dan hambaMu yang bertaqwa..
Amin...


Okey daa...

Salam...Pray for me.~