Salam.....


Mula-mula dulu aku tak faham gila kenapa mereka-mereka rasa malasss sangat nak naik sem baru.....kenapa ??

Dah lama-lama pikir , rasanya mungkin semua orang lain-lain background kot...Mungkin tempat belajar dia jaouhh dari family atau dia rasa pressure dengan subjects yang bakal dia face nanti...Hahaha

Kalau aku dulu malas gila nak naik sekolah sebab pressure dengan subjects berat berat belake , peraturan sekolah lagi...Kantoi betol .....= ="

Itu sekolah dulu .

Sekarang aku rasa bersemangat gila nak naik sem baru....*Sem 2 je pun baru~....Hahaha

Tak...
Bukan apa...
Sebab aku rasa banyak sangat sangat benda lagi aku belum explore....
Dan banyak benda lagi yang aku belum buat....

#Aku belum sempat nak share share banyak benda dengan kawan-kawan sefikrah

#Aku belum jumpa lagi geng geng study circle or bulatan gembira or said as usrah yang memang betul konsep bulatan bahagia. Belum jumpa lagi. Banyak faktor sebenarnya kenapa aku tak jumpa lagi bulatan gembira tu sampai sekarang...Haihh....

#Aku belum sempat nak ikut program surau sepenuhnya .
Alasan ? Keluar makan lapar lah , ada kerja lah , Siang shopping malam tak sempat gi surau......Pergh...Teruk betul aku !

Sebenarnya lepas aku baca 2-3 blog dan 1 video ni , aku tersentap gila .


blog langitilahi
blog angelwearsgucci
blog muharikah

banyak lagi lah .

Tahun 2011 ialah tahun aku jumpa dunia luar lepas 5 tahun jadi budak sekolah .
So, matlamat 2011 aku iaitu nak tengok tengok view view dah settle .
2012 adalah tahun untuk make a move...

InsyaAllah
Moga sentiasa dalam lindunganNya...
Aminn..

Okey..
Jaga diri sungguh sungguh
Salam..